Economică și fiabilă, Honda CB500F este recomandată utilizării zilnice și poate reprezenta alegerea perfectă pentru începători sau pentru cei fără ambiții sportive.
Fișa tehnică Honda CB500F
Motor în patru timpi, cu 2 cilindri gemeni paraleli, patru supape pe cilindru, DOHC, răcire cu aer, injecţie electronică secvenţială PGM-FI.
Capacitate cilindrică: 471 cmc, alezaj x cursă (mm): 67,0 x 66,8 mm.
Putere maximă: 47 CP (35 kW)/8600 rpm, cuplu maxim: 43 Nm/6500 rpm, raport de compresie: 10,7:1.
Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ.
Cadru din oţel tip Diamant, basculă din ţeavă pătrată de oţel.
Suspensia față: furcă telescopică Ø 41 mm cu reglare a preîncărcării.
Suspensia spate: Prolink cu monoamortizor cu reglare a preîncărcării.
Frână faţă hidraulică cu disc din oţel Ø 320 x 5 mm, etrier cu 2 pistonaşe, ABS.
Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 240 x 5 mm, etrier flotant cu 1 pistonaş, ABS.
Roată faţă/spate 17”, jante cu şase spiţe duble, tubeless, turnate din aliaj de aluminiu.
Anvelopă faţă: 120/70ZR-17M/C, anvelopă spate: 160/60ZR-17M/C.
Lungime: 2080 mm, ampatament: 1410 mm, înălţime la şa: 789 mm.
Gardă la sol: 145 mm, masă la plin: 189 kg.
Capacitate rezervor benzină: 17,1 litri, consum mediu: 3,5 ltr./100 km.
Preţ în România: 6.350 euro
Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 11 aprilie 2020.
Echipamentul folosit la testul modelului Honda CB500F
Cască Shoei X-Spirit Norick Abe
Geacă Dainese Rider D1 Gore-Tex – United Motors
Tricou termic – Base layer – Alpinestar Ride Tech Summer – Motor Team
Pantaloni Shima Chase – VioMotor
Pantaloni termici – Base layer – Alpinestar Ride Tech Summer – Motor Team
Mănuşi Spidi JAB RR – Motor Team
Cizme Puma
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.