TIBERIU TROIA

Indian FTR 1200 Race Replica – test și prezentare – varianta video

Am testat Indian FTR 1200 Race Replica, cea mai spectaculoasă și atipică motocicletă produsă de firma americană, la scurt timp de la sosirea modelului în România.

Cu doi ani în urmă, la EICMA 2017, Indian a prezentat un model concept, o replică a motocicletei FTR 750, o adevărată operă de artă, un amestec de oțel, fibră de carbon și aluminiu, încercând să afle opinia publicului.

Motocicleta a fost admirată și imediat au început întrebările: când va deveni Indian FTR 1200 motocicletă de serie ?

Câteva luni mai târziu, compania Indian a anunțat că decizia a fost luată și motocicleta înmatriculabilă va intra în producție.

Noul model a fost lansat în octombrie, cu o zi înainte de deschiderea expoziției de motociclete de la Köln, Intermot 2018, în cadrul unui eveniment fastuos.

Nu a trecut mult timp și, odată cu primele unități din noul model livrate în Europa, au sosit și două motociclete în România.

Am testat una dintre ele și, în filmul de mai sus, puteți afla părerea mea despre acest model îndrăzneț.

Indian FTR 1200 Race Replica

Date tehnice Indian FTR 1200 Race Replica

Motor în patru timpi, cu doi cilindri gemeni în V la 60 de grade, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică.

Capacitate cilindrică: 1203 cmc, cursă și alezaj: 102 x 73,6 mm, raport de compresie: 12,5:1.

Putere maximă 91,7 kW (123 CP) la 8.250 rpm, cuplu maxim: 117,9 Nm la 6.000 rpm.

Cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ 525.

Cadru și basculă tip grindă cu zăbrele din ţeavă de oţel.

Suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică inversată Sachs cu cartuș, complet reglabilă Ø 43 mm.

Suspensia spate: monoamortizor Sachs complet reglabil, cursă roată față/spate: 150 mm.

Indian FTR 1200 Race Replica

Frână faţă cu dublu disc semiflotant Ø 320 x 5 mm din oţel, etriere Brembo M4.32 radiale monobloc cu patru pistonaşe.

Frână spate cu disc Ø 265 x 5 mm din oţel, etrier Brembo P34 cu două pistonaşe.

Roată faţă 19”, roată spate 18”, jante cu zece spiţe, turnate din aliaj de aluminiu.

Anvelopă faţă/spate: Dunlop® DT3-R Radial, 120/70R19 / Dunlop® DT3-R Radial, 150/70R18

Lungime: 2.286 mm, ampatament: 1.524 mm, înălțime la şa: 840 mm.

Gardă la sol: 183 mm, masă la plin: 235 kg, capacitate rezervor: 12,9 ltr.

Moduri de pilotaj (Sport, Standard, Rain), ASB activ pe viraje, controlul tracţiunii şi al stabilităţii, controlul plecărilor pe o roată (Wheelie Mitigation Control), pilot automat (Cruise Control).

Preţ Indian FTR 1200 Race Replica: 16.590 euro.

Motocicleta Indian FTR 1200 Race Replica prezentată a fost pusă la dispoziție de firma ASP Group East din Bucureşti, importator autorizat Indian în România.

Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 12 octombrie 2019.

Foto credit: Radu Chindriş

Indian FTR 1200 Race Replica

Echipament folosit la testul modelului Indian FTR 1200 Race Replica

Cască LS2 Pioneer MX436 – ASP Group

Geacă Shima Piston – VioMotor

Pantaloni Shima Chase – VioMotor

Mănuşi Spidi TX-1 – Motor Team

Cizme Forma F1

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe  YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*