Aflat la stadiul de prototip, Harley-Davidson Bronx este primul streetfighter al firmei americane și va avea noul motor Revolution Max, răcit cu lichid.
La cea de-a 77-a ediție a expoziției internaționale de motociclete și accesorii de la Milano, EICMA 2019, standul Harley-Davidson a găzduit două surprize pregătite de firma americană, noutăți anunțate cu ceva vreme în urmă.
Au fost expuse în premieră cele două prototipuri ale noilor streetfigher și adventure, pe care Harley-Davidson le anunțase pentru anii următori.
Ambele modele vor fi realizate în formula finală cu motorul Revolution Max, produs în două variante de cilindree: 975 și 1250 cmc.
Chiar dacă arhitectura motorului este cea cu care Harley-Davidson ne-a obișnuit, cu doi cilindri gemeni în V la 60 de grade, noutatea este faptul că motorul este răcit cu lichid, modelul streetfighter, numit Bronx, fiind echipat cu versiunea de 975 cmc, care va produce o putere maximă de peste 115 CP și un cuplu maxim de peste 95 Nm.
Așa după cum declară Harley-Davidson în comunicatul de presă, firma și-a propus să creeze o nouă generație de piloți, în loc să construiască motociclete și pentru acești noi viitori utilizatori de motoare, vor apare noi modele din game atipice pentru companie, care vor utiliza motoarele Revolution Max răcite cu lichid.
Proiectate pentru a oferi performanță pe o plajă largă de turații și puterea maximă la o turație ridicată, motorul Revolution Max va avea o masă mai mică decât a modelelor de până acum, dimensiuni mai reduse și va face parte integrantă din șasiu, contribuind la coborârea centrului de greutate și la îmbunătățirea manevrabilității.
Având un arbore de echilibrare care reduce vibrațiile tipice motoarelor cu doi cilindri în V, noul motor va oferi confort și fiabilitate.
Pentru o garanta performanțele noului model Harley-Davidson Bronx, firma a colaborat cu doi dintre cei mai importanți producători din industria moto: Brembo și Michelin.
În afară de echiparea motocicletei cu sistem de frânare Brembo, a fost realizat un model nou de etrier radial monobloc cu patru pistonașe, ale cărui forme se armonizează cu personalitatea motocicletei și oferă eficiență maximă.
Și anvelopele care vor echipa viitorul model sunt realizate de Michelin special pentru acesta, pentru optimizarea performanței și aderenței în orice fel de condiții.
Harley-Davidson Bronx, primul streetfighter produs de companie si modelul adventure Pan America vor fi finalizate în a doua jumătate a anului 2020, când este posibil să fie prezentate presei și vor fi comercializate ca modele 2021.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube.