Noul model Yamaha Ténéré 700 a început să fie livrat clienților care l-au comandat on-line, iar în România sunt pe lista de așteptare peste 20 de unități.
Am profitat de sosirea primei motociclete și am filmat operațiunile necesare pentru pregătirea de livrare.
Date tehnice Yamaha Ténéré 700
Motor CP2 în patru timpi, cu doi cilindri gemeni paraleli, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică.
Capacitate cilindrică: 689 cmc, alezaj și cursă : 80,0 x 68,6 mm.
Putere maximă 73,4 CP la 9.000 rpm, cuplu maxim: 68 Nm la 6.500 rpm.
Cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ.
Cadru din ţeavă de oţel, basculă din aluminiu.
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată KYB Ø 43 mm complet reglabilă.
Suspensia spate: monoamortizor KYB complet reglabil.
Frână faţă: hidraulică cu disc Ø 282 mm din oţel, etrier cu două pistonaşe, ASB.
Frână spate: hidraulică cu disc Ø 190 mm din oţel, etrier cu un pistonaş, ABS.
Roată faţă/spate 21/18”, jante din aluminiu cu spiţe.
Anvelopă faţă: 90/90-R21, anvelopă spate: 150/70-R18 Pirelli Scorpion Rally.
Ampatament: 1.595 mm, înălțime la şa: 875 mm, masă la plin: 204 kg,
Consum mediu: 7,1 ltr., capacitate rezervor: 16 ltr.
Preţ Yamaha Ténéré 700: 9.990 euro.
Motocicleta Yamaha Ténéré 700 prezentată a fost pusă la dispoziție de firma Motodynamics SRL din Bucureşti, importator autorizat Yamaha în România.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube.