După testul făcut în Croația la sfârșitul lunii mai, am așteptat cu nerăbdare sosirea primei motociclete Katana în România.
Odată sosită, trebuia să vă prezint operațiunile necesare pentru pregătirea de livrare.
Date tehnice Suzuki Katana
Motor în patru timpi, cu patru cilindri în linie, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică.
Capacitate cilindrică: 999 cmc, cursă și alezaj: 73,4 x 59,0 mm.
Putere maximă 110 kW (147,5 CP) / 10.000 rpm
Cuplu maxim: 108 Nm la 9.500 rpm, raport de compresie: 12,2:1.
Cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ.
Cadru din ţeavă de oţel.
Suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică inversată KYB complet reglabilă Ø 43 mm.
Suspensia spate: monoamortizor KYB, cu reglaj pe preîncărcare şi revenire.
Frână faţă cu dublu disc semiflotant Ø 310 din oţel, etriere Brembo radiale monobloc cu patru pistonaşe.
Frână spate cu disc Ø 250 din oţel, etrier Nissin cu un pistonaş.
Roată faţă/spate 17”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu trei spiţe duble.
Anvelopă faţă: 120/70 ZR17 M/C (58W), anvelopă spate: 190/50 ZR17 M/C (73W)
Lungime: 2.130 mm, ampatament: 1.460 mm, înălțime la şa: 825 mm.
Gardă la sol: 140 mm, masă la plin: 215 kg, capacitate rezervor: 12 ltr.
Consum mediu: 5,3 ltr./100 km, viteză maximă: 235 km/h
Motocicleta Suzuki Katana prezentată a fost pusă la dispoziție de firma Dageco Impex din Bucureşti, dealer autorizat Suzuki în România.
Pentru cei care nu au văzut cum a fost prezentat publicului modelul Suzuki Katana cu un an în urmă, am postat mai jos articolul scris cu acea ocazie.
Cum a fost prezentat modelul Suzuki Katana și fișa tehnică a motocicletei
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube.