Yamaha Niken, prima motocicletă cu trei roți construită de firma celor trei diapazoane, este probabil cea mai spectaculoasă noutate prezentată publicului în ultimul timp.
Pentru că nu ai în orice zi posibilitatea să vezi o astfel de ciudățenie proaspăt sosită, vă invit să facem împreună pregătirea de livrare.
Fișa tehnică Yamaha Niken
Motor în patru timpi, cu trei cilindri în linie, răcire cu lichid, DOHC, tehnologie crossplane, patru supape pe cilindru, injecție electronică PGM-FI.
Capacitate cilindrică: 847 cmc, cursă și alezaj: 78,0 x 59,1 mm, raport de compresie: 11,5:1.
Putere maximă: 115 CP (84,6 kW) la 10.000 rpm, cuplu maxim: 87,5 Nm la 8.500 rpm.
Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe lant O-ring.
Cadru hibrid din oţel și aluminiu, tip Diamant.
Suspensie faţă: furcă telescopică inversată cantilever tip tandem complet reglabilă, cu sistem Ackerman de gestionare a direcției.
Suspenise spate: amortizor spate cu compensator complet reglabil.
Frână faţă: discuri flotante Ø 298 mm, etrier cu 4 pistonaşe.
Frână spate disc Ø 282 mm, etrier cu 2 pistonaşe, ABS.
Roţi faţă 15”, roată spate 17”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu 10 spiţe.
Lungime: 2150 mm, ampatament: 1510 mm, înălțime la şa: 820 mm.
Gardă la sol: 150 mm, ecartament: 410 mm.
Masă la plin: 263 kg, capacitate rezervor: 18 ltr.
Pentru cei care nu au urmărit articolele postate cu ocazia lansării modelului Yamaha Niken, am selecționat mai jos atât prezentarea filmată prezentată în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24, cât și articolul apărut în revista Auto Motor și Sport.
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.