La un an de la prezentarea primului motor de serie cu patru cilindri în V produs la Bologna, noul Ducati Panigale V4 R te surprinde prin performanțele reușite.
Fișa tehnică Ducati Panigale V4 R
Motor Desmosedici Stradale în patru timpi, cu patru cilindri în V la 90o, răcire cu lichid, patru supape pe cilindru acționate Desmodromic, injecție electronică cu accelerație ride-by-wire.
Capacitate cilindrică: 998 cmc, cursă și alezaj: 81,0 x 48,4 mm, raport de compresie: 14,0:1.
Putere maximă: 221 CP (162 kW) la 15.250 rpm, cuplu maxim: 112 Nm la 11.500 rpm.
Cutie viteze cu șase trepte și Ducati Quick Shift EVO în dublu sens, ambreiaj uscat acționat hidraulic.
Cadru din aliaj de aluminiu tip Front Frame.
Suspensia față: Öhlins NPX presurizată Ø 43 mm complet reglabilă.
Suspensia spate: amortizor Öhlins TTX36 complet reglabil.
Frână față hidraulică cu dublu disc semiflotant de Ø 330 din oţel, etrier radial Brembo Monobloc Stylema M4.30 cu patru pistonașe, sistem ABS Bosch EVO activ pe viraje.
Frână față hidraulică cu disc de Ø 245 mm din oţel, etrier cu două pistonașe.
Roată faţă/spate 17”, cursă roată faţă 120 mm, cursă roată spate 130 mm.
Jante forjate din aluminiu cu trei spiţe.
Ampatament: 1471 mm, înălțime la şa: 830 mm, masă la plin: 193 kg.
Capacitate rezervor: 16,0 ltr., consum mediu: 7,3 ltr./100 km.
Ca să nu repet prezentarea motocicletei, am postat mai jos articolul scris la lansarea modelului Ducati Panigale V4 R.
Ducati Panigale V4 R, cea mai puternică motocicletă de serie lansată în 2018
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.