TIBERIU TROIA

Honda CB 650R, model 2019 – pregătire de livrare (Unboxing)

Honda a făcut o mișcare strategică importantă lansând modelele Neo-Sports Café, iar Honda CB 650R completează gama apărută până acum.

Apariția primului model Neo-Sports Café, CB 1000R a surprins plăcut pe toată lumea, Honda desființând criticii care acuzau marele producător de o oarecare lipsă de atenție acordată aspectului motocicletelor produse în ultimul timp, cu forme demodate.

Dacă designul modelelor produse putea fi discutat, inventivitatea și curajul constructorilor nu putea fi negat, Honda prezentând periodic modele avangardiste, așa cum au fost Vultus sau DN-01.

Cam același efect l-a avut intrarea pe piață a noului CB 1000R, motocicletă cu nuanțe retro, dar echipată cu sisteme realizate la cele mai înalte standarde și deosebit de frumoasă.

Modelul de 1000 cmc a fost urmat în primul an de variantele mai mici, CB 300R și CB 125R, astfel încât apariția versiunii de capacitate cilindrică medie, Honda CB 650R, a fost normală și salutată de toți.

Honda CB 650R 2019

Fișa tehnică Honda CB 650R

Motor în patru timpi, cu patru cilindri în linie, răcire cu lichid, DOHC, patru  supape pe cilindru, injecție electronică PGM-FI.

Capacitate cilindrică: 649 cmc, cursă și alezaj: 67,0 x 46,0 mm.

Raport de compresie: 11,6:1.

Putere maximă: 70,0 kW (95 CP) la 12.000 rpm, cuplu maxim: 64,0 Nm la 8.500 rpm.

Cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe lanț.

Cadru tip Diamant din oțel, cu elemente din oțel presate, basculă turnată din aluminiu.

Control al tracţiunii decuplabil (Honda Selectable Torque Control).

Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Showa cu funcţii separate SFF Ø 41 mm.

Honda CB 650R 2019

Suspensia spate: mono amortizor cu reglaj pe preîncărcare.

Frână față hidraulică cu dublu disc flotant de Ø 310 mm din oţel, etriere Nissin cu patru pistonașe.

Frână față hidraulică cu disc de Ø 240 mm din oţel, etrier Nissin cu un pistonaș, ABS cu dublu circuit.

Roată faţă / spate 16”, turnate din aliaj de aluminiu, cu 6 spiţe.

Anvelopă față: Metzler 120/70ZR17 M/C (58W)

Anvelopă spate: Metzler 180/55ZR17 M/C (73W)

Lungime: 2130 mm, ampatament: 1450 mm, înălțime la şa: 810 mm.

Gardă la sol: 150 mm, masă la plin: 202 kg.

Capacitate rezervor: 15,4 ltr., consum mediu: 4,9 ltr./100 km.

Honda CB 650R 2019

Motocicleta Honda CB 650R prezentată a fost pusă la dispoziție de compania importatoare, Honda România, cu sprijinul dealerului Motor Team.

Pentru cei care vor să urmărească prezentări cu pregătirea de livrare ale altor modele, am selecționat mai jos câteva materiale postate până acum.

Honda Rebel CMX 500 – pregătire de livrare (Unboxing)

Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak – pregătire de livrare (Unboxing)

Kawasaki Ninja H2 Carbon – pregătire de livrare (Unboxing)

Indian Chief Vintage – pregătire de livrare (Unboxing)

Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de cele mai multe ori, cu și despre motociclete şi sunt postate pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE, dar pot fi citite și pe   FacebookLinkedInTwitter și  Google+, iar filmele sunt postate pe YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*