Apărut în anul 1985, modelul Rebel a trecut prin mai multe variante, de 125, 250, 450 cmc, pentru ca în 2017 să fie lansată versiunea Rebel CMX 500.
Într-o lume în care toți producătorii se întrec în a produce motociclete din ce în ce mai mari și mai puternice, Honda a ales să lanseze în ultimii ani mai multe modele dedicate posesorilor de permis de conducere categoria A2.
Dacă în urmă cu 20 de ani toate firmele mari ofereau cruisere și choppere de capacitate cilindrică mică și medie, în acest moment aproape că nu mai există așa ceva, noul Rebel CMX 500 venind să acopere acest gol de piață, bucurându-se de un succes enorm.
Și în România Rebel CMX 500 s-a dovedit una dintre cele mai cerute motociclete, fiind cel mai vândut model din gama actuală Honda.
Fișa tehnică Honda Rebel CMX 500
Motor în patru timpi, cu doi cilindri gemeni paraleli, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică PGM-FI.
Capacitate cilindrică: 471 cmc, cursă și alezaj: 67,0 x 66,8 mm.
Raport de compresie: 10,7:1.
Putere maximă: 34,0 kW (45 CP) la 8.500 rpm, cuplu maxim: 43,2 Nm la 6.000 rpm.
Cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe lanț.
Cadru tip dublu leagan din otel, subcadru turnat din aluminiu, basculă din ţeavă de oţel.
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică Ø 41 mm.
Suspensia spate: dublu amortizor cu reglaj pe preîncarcare.
Frână față hidraulică cu disc de Ø 264 mm din oţel, etrier cu două pistonașe.
Frână față hidraulică cu disc de Ø 240 mm din oţel, etrier cu un pistonaș, ABS cu dublu circuit.
Roată faţă / spate 16”, turnate din aliaj de aluminiu, cu 10 spiţe.
Anvelopă față: Dunlop 130/90-16M/C 67H
Anvelopă spate: Dunlop 150/80-16M/C 71H
Lungime: 2190 mm, ampatament: 1488 mm, înălțime la şa: 690 mm.
Gardă la sol: 135 mm, masă la plin: 190 kg.
Capacitate rezervor: 11,2 ltr., consum mediu: 3,75 ltr./100 km.
Preț Honda Rebel CMX 500 în România: 6.290 euro.
Motocicleta prezentată a fost pusă la dispoziție de compania importatoare, Honda România, cu sprijinul dealerului Motor Team.
Pentru cei care vor să urmărească prezentări cu pregătirea de livrare ale altor modele, am selecționat mai jos câteva materiale interesante postate până acum.
Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak – pregătire de livrare (Unboxing)
Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de cele mai multe ori, cu și despre motociclete şi sunt postate pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE, dar pot fi citite și pe Facebook, LinkedIn, Twitter și Google+, iar filmele sunt postate pe YouTube.