Suzuki V-Strom 250 este cel mai nou membru al familiei V-Strom și păstrează de la modelele mai mari modul plăcut în care poate fi pilotat.
Chiar dacă arhitectura motorului nu este aceeași cu cea folosită pe modelele de 1000 și de 650 cmc și puterea redusă recomandă acest model pentru începători și domnișoare, Suzuki V-Strom 250 poate fi o alegere corectă datorită motorului economic, care transmite puterea liniar, într-o categorie în care modelele concurente oferă performanțe superioare, la un preț mai mare.
Fișa tehnică Suzuki V-Strom 250
Motor în patru timpi cu doi cilindri gemeni paraleli, răcit cu lichid, SOHC, patru supape pe cilindru
Capacitate cilindrică: 248 cmc, cursă și alezaj: 53,5 x 55,2 mm, raport de compresie: 11,5:1, putere maximă: 24,7 CP la 8.000 rpm, cuplu maxim: 23,4 Nm la 6.500 rpm
Cutie de viteze cu șase trepte, transmisie finală pe lanț
Cadru tubular din oțel
Suspensia față: furcă telescopică, cursă roată față 115 mm
Suspensia spate: basculă cu amortizor, cursă roată spate 125 mm
Frână față: disc din oțel Ø 290 mm, etrier cu două pistonașe
Frână spate: disc Ø 240 mm din oțel, etrier cu un pistonaș
Roată față/spate 17”, jante turnate din aluminiu cu cinci spițe duble
Anvelopă față: 110/80-17M/C 57H, spate: 140/70-17M/C 66H
Lungime: 2150 mm, ampatament: 1425 mm, înălțime la șa: 790 mm, gardă la sol: 160 mm
Masă la plin: 188 kg, capacitate rezervor: 17,3 ltr.
Motocicleta Suzuki V-Strom 250 a fost pusă la dispoziție de firma Motor Team, dealer autorizat al companiei Suzuki România.
Pentru fanii firmei Suzuki, am postat mai jos câteva articole apărute până acum.
Cum a fost prezentat modelul Suzuki Katana și fișa tehnică a motocicletei
Kevin Schwantz și standul Suzuki de la Sachsenring – MotoGP 2018
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.