Prezentat inițial ca un proiect concept, modelul Moto Guzzi MGX-21 a fost lansat ca motocicletă de serie în 2016.
Numele motocicletei, MGX-21, este alcătuit din inițialele MGX (Moto Guzzi eXperimental) și 21 (1921), anul în care Moto Guzzi a început producția în fabrica din Mandello del Lario, aflată în funcțiune și în zilele noastre.
Fișa tehnică Moto Guzzi MGX-21
Motor patru timpi cu doi cilindri gemeni în V la 90 grade, răcit cu aer/ulei, SOHV, patru supape pe cilindru
Capacitate cilindrică: 1380 cc, cursă și alezaj: 104,0 x 81,2 mm, raport de compresie: 10,5:1, putere maximă: 96,6 CP la 6.500 rpm, cuplu maxim: 121 Nm la 3.000 rpm
Cutie de viteze cu șase trepte, transmisie finală pe cardan
Cadru tubular dublu leagăn din oțel cu subcadru detașabil
Suspensia față: furcă telescopică Ø 44,8 mm, cursă roată față 107,7 mm
Suspensia spate: amortizoare cu reglare pe preîncărcare, cursă roată spate 120 mm
Frână față: dublu disc din oțel Ø 320 mm flotant, etriere Brembo radiale cu patru pistonașe
Frână spate: disc Ø 282 mm din oțel, etrier Brembo flotant cu două pistonașe paralele
Roată față 21”, roată spate 16”, jante turnate din aluminiu cu cinci spițe
Anvelopă față: 120/70 R21, spate: 180/60 R16
Lungime: 2560 mm, ampatament: 1695 mm, înălțime la șa: 740 mm, gardă la sol: 165 mm
Masă la plin: 341 kg, capacitate rezervor: 20,5 ltr.
Motocicleta Moto Guzzi MGX-21 a fost pusă la dispoziție de firma The Bike Hub Romania, importator autorizat Moto Guzzi în România.
Pentru fanii firmei Moto Guzzi, am selecționat mai jos câteva articole postate până acum.
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.