Fișa tehnică Aprilia RSV4 RR
Motor patru timpi cu patru cilindri în V la 65 grade, răcit cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru
Capacitate cilindrică: 999,6 cc, cursa și alezaj: 78,0 x 52,3 mm, raport de compresie: 13,6:1
Putere maximă: 201 CP la 13.000 rpm, cuplu maxim: 117 Nm la 10.500 rpm
Cutie de viteze cu șase trepte
Cadru din aluminiu cu componente turnate și presate
Suspensia față: furcă telescopică inversată Sachs Ø 43 mm complet reglabilă
Suspensia spate: amortizor Sachs complet reglabil
Frână față: dublu disc din oțel Ø 320 mm flotant, etriere Brembo monobloc radiale cu patru pistonașe, pompa de frână radială și furtune metalice
Frână spate: disc Ø 220 mm din oțel, etrier Brembo flotant cu două pistonașe, pompă de frână cu rezervor integrat și furtune metalice
Anvelope radial tubeless, față: 120/70ZR17, spate: 200/55ZR17
Lungime: 2040 mm, ampatament: 1480 mm, înălțime la șa: 845 mm, gardă la sol: 130 mm
Masă la gol: 180 kg, capacitate rezervor: 18,5 ltr.
Motocicleta Aprilia RSV4 RR a fost pusă la dispoziție de firma The Bike Hub Romania, importator autorizat Aprilia în România.
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.