Fișa tehnică Indian Chief Vintage
Motor Thunder Stroke 111 4 timpi cu doi cilindri în V, răcit cu aer, OHV, două supape pe cilindru
Capacitate cilindrică: 1811 cc
Raport de compresie: 9,5:1
Cuplu maxim: 161,6 Nm la 3000 rpm
Sistem de evacuare: Split Dual Exhaust w/ Cross-over
Cutie de viteze cu 6 trepte
Ambreiaj acționat hidraulic
Transmisie finală acționată prin curea
Cadru din aluminiu turnat cu Air-Box incorporat
Suspensia față: furcă telescopică cu cartuș Ø 46 mm
Frână față: dublu disc flotant Ø 300 mm din oțel, etriere radiale cu patru pistonașe
Frână spate: disc Ø 300 mm din oțel, etrier cu două pistonașe
Roți față/spate cu 60 spițe
Anvelope radial tubeless, față: Dunlop American Elite 130/90B16 67H, spate: Dunlop American Elite 180/65B16 81H
Lungime: 2634 mm
Ampatament: 1730 mm
Înălțime la șa: 660 mm
Masă la plin: 385 kg
Rezervor: 20,8 ltr.
Motocicleta filmată a fost pusă la dispoziție de firma ASP Group, importator autorizat Indian în România.
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.