TIBERIU TROIA

Indian Chief Vintage – pregătire de livrare (Unboxing)

Fișa tehnică Indian Chief Vintage

Motor Thunder Stroke 111 4 timpi cu doi cilindri în V, răcit cu aer, OHV, două supape pe cilindru

Capacitate cilindrică: 1811 cc

Raport de compresie: 9,5:1

Cuplu maxim: 161,6 Nm la 3000 rpm

Sistem de evacuare: Split Dual Exhaust w/ Cross-over

Cutie de viteze cu 6 trepte

Ambreiaj acționat hidraulic

Transmisie finală acționată prin curea

Cadru din aluminiu turnat cu Air-Box incorporat

Suspensia față: furcă telescopică cu cartuș Ø 46 mm

Frână față: dublu disc flotant Ø 300 mm din oțel, etriere radiale cu patru pistonașe

Frână spate: disc Ø 300 mm din oțel, etrier cu două pistonașe

Roți față/spate cu 60 spițe

Anvelope radial tubeless, față: Dunlop American Elite 130/90B16 67H, spate: Dunlop American Elite 180/65B16 81H

Lungime: 2634 mm

Ampatament: 1730 mm

Înălțime la șa: 660 mm

Masă la plin: 385 kg

Rezervor: 20,8 ltr.

Motocicleta filmată a fost pusă la dispoziție de firma ASP Group, importator autorizat Indian în România.

Indian Chief Vintage

Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*