Prezentarea noilor modele Sportster lansate recent a reprezentat ocazia perfectă pentru organizarea unui eveniment 3 în 1 – Triple Treat Press Event.
La cursurile de marketing din unele universități importante, compania Harley-Davidson este dată ca exemplu de fidelizare supremă a clienților, fiind singura firmă care a reușit să convingă fanii să-și tatueze numele produsului ei, al motocicletei iubite.
În afară de pasiunea milioanelor de fani, care face ca motocicletele Harley-Davidson să fie cerute în întreaga lume, un sistem bine pus la punct, o mașinărie aproape perfectă stă în spatele succesului comercial al firmei: departamentul de marketing.
Am lucrat în firmă câțiva ani, am avut contact cu persoane de decizie din toate compartimentele și m-am convins că, în cei 115 ani de existență, oamenii din companie au reușit să pună la punct o strategie de marketing cum puține firme au.
În fiecare sezon se organizează câte un eveniment important pe fiecare continent, în funcție de prioritățile locului, de fiecare dată fiind invitați reprezentanți ai presei de specialitate.
Cu doi ani în urmă, lansarea pe piață a noului model Sportster Roadster a avut loc la Saint Tropez, unde am avut șansa să fiu prezent, să particip la evenimentul de trei zile și să povestesc tot ce am văzut acolo.
Între timp, familia de Sportster s-a mărit prin apariția a două noi modele, Iron 1200 și Forty Eight Special, iar cei de la Harley-Davidson au hotărât să le prezinte într-un cadru festiv, în Croația, la Split.
Și, pentru ca evenimentul să devină un adevărat spectacol, prezentarea celor două modele va face parte dintr-o serie de acțiuni organizate de-a lungul a trei zile, fiecare zi fiind rezervată unor modele diferite, unele dintre ele fiind foarte greu de testat, de unde și numele acțiunii, Triple Treat.
În prima zi se va face un tur de câteva sute de kilometri pe motociclete din familia Touring, în a doua zi alt tur de alte câteva sute de kilometri pe cele două noi modele Sportster, iar în cea de-a treia zi, după niște ședinte de antrenament, va avea loc o cursă de Flat Track între jurnaliști, cu motociclete Harley-Davidson modificate pentru astfel de competiții.
Am fost invitat din nou de colegii de la Harley-Davidson București, singurul dealer autorizat al producătorului în România și voi fi prezent la spectacolul celor trei zile, adevărat regal pentru pasionații de motoare, adevărată tratație – Triple Treat, de unde voi trimite fotografii, voi face transmisiuni în direct și voi veni cu tolba plină cu povești.
.
Pentru cei care nu au urmărit noutățile lansate pe piață de Harley-Davidson, mai jos sunt articolele de prezentare a celor două noi modele Sportster.
Harley-Davidson a lansat un nou model Sportster – Forty-Eight Special
Iron 1200 – noul model Harley-Davidson din familia Sportster
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.