De ce doar Vespa, când grupul Piaggio înseamnă nu mai puțin de 7 mărci de motociclete ?
Pentru că Vespa este simbolul tradiției și al unui stil de viață.
Pentru cei din afara lumii moto, Vespa este un scuter, iar Piaggio o firmă.
Pentru cei care fac din motocicletă o pasiune, aceste două nume ar trebui să însemne mult mai mult.
Grupul Piaggio este un colos care înglobează nume de mărci sonore, toate având o istorie în spate, moștenire ale unei perioade faste: Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio, Vespa, dar și Gilera, Derby și Scarabeo.
Cu șapte mărci, Piaggio este prima companiei din Europa ca volum al vânzărilor de motociclete și pe locul trei în lume.
Vespa, una dintre mărcile grupului, este o adevărată legendă, fiind cea mai cunoscută marcă din lumea moto și unul dintre primele trei nume din lume ca notorietate.
Nu sunt afirmațiile mele, ci sunt rezultate ale unor studii de specialitate.
Cel mai renumit model de scuter Vespa este expus permanent la Muzeul de Artă Modernă din New York și la Trienale din Milano, fiind un exemplu de design reușit, model recunoscut pe plan mondial ca fiind o legendă.
Toate aceste mărci nu aveau o casă în România, ci doar pasionați și nici aceștia foarte mulți.
A venit momentul ca toate aceste firme să-și capete locul pe care îl merită și în țara noastră.
Nimeni nu se așteaptă ca Moto Guzzi să se vândă mai bine ca Yamaha în România, sau ca Aprilia să depășească cererea de Honda. Asta nu se întâmplă nicăieri și, cu siguranță, nu se va întâmpla nici în România.
Dar asta nu înseamnă că nu trebuie să fie reprezentate serios și aici.
Și se pare că, începând de azi, sunt prezente cât se poate de serios pe piața din țara noastră.
În centrul Bucureștiului, lângă Palatul Parlamentului, un magazin amenajat cu mult bun gust, care respectă standardele conceptului Motoplex, concept al grupului Piaggio, am fost primiți cu căldură de gazde.
După ce toți invitații au făcut câte o poză împreună cu gazdele, Mircea Rădulescu, primul client Moto Guzzi, devenit prieten de suflet, a invitat la microfon personalitățile prezente, pentru a împărăși câteva impresii celor de față.
Primul care a spus câteva cuvinte a fost Ambasadorul Italiei.
Într-o engleză impecabilă, Excelența sa a subliniat rolul important pe care îl joacă compania Piaggio, interesul lumii de afaceri italiene pentru țara noastră și și-a exprimat speranța că scuterele și motocicletele produse în Italia vor ajuta la descongestionarea traficului infernal din București.
A urmat domnul Maurizio Carletti, Vice Președinte Executiv pentru vânzările de motociclete în Italia și piețele emergente.
Domnia sa a explicat rolul pe care Piaggio intenționeaza să-l joace în România și scopurile propuse, precum și importanța pe care grupul o acordă gamei Piaggio MP3, singurul triciclu care poate fi condus cu carnet categoria B.
Domnul Roberto Firmani, coordonator al rețelei celor 300 de magazine Motoplex, amenajate conform aceluiași concept, a explicat de ce se dorește standardizarea magazinelor firmei din întreaga lume, după care a venit rândul pasionaților din partea locului.
Cristi Turcin, Președintele Clubului Vespa România, o grupare mică, dar foarte activă, a prezentat pe scurt istoria clubului, proiectele de viitor (despre care voi mai vorbi, pentru că sunt interesante) și a promis că ei, pasionații, fanii firmei, vor fi alături de noua firmă importatoare, pe care se pare că au și adoptat-o.
În fine, Mihai Nicolae, om pe care îl cunosc de vreo 20 de ani, de când a cumpărat prima motocicletă de la mine, Directorul de vânzări al firmei, ne-a prezentat ideile cu care The Bike Hub Romania intră pe piața moto din România și faptul că poziția lui de client în ultimii 20 de ani, îl va ajuta să vină în întâmpinarea viitorilor săi clienți, pentru că știe ce își dorește un client de la negustorul de motociclete.
În rest, atmosferă de sarbătoare, voie bună, mâncare, băutură, ce mai, un nou început.
Pentru cei care vor să asculte discursurile invitaților, am postat pe pagina de Facebook un material live din timpul evenimentului.
https://www.facebook.com/Povesti.cu.motoare/videos/1440558642721664/
Scuter sun foarte bune
Bună seara.
Caut genți laterale și una centrala,navigație tom tom pentru Piaggio Mp3 500 sport 2019.
Rog oferta.
Numai bine,
Imre Birtalan
Îmi pare rău, eu nu am cum să vă ajut
Pt. Piaggio mp3 plug in hybrid, oferta ?
La Piaggio, evident.
Am un piaggio vespa 703 mașinuța cu trei roti și as dori și eu dinamu…cat ar costa? Mulțumesc an fabricație 1998 cilindree 218 cc.