TIBERIU TROIA

Campanie promoțională la Harley-Davidson: 750 € accesorii pentru motoarele de 750 cc

Primul model Street a apărut cu doi ani în urmă, iar motorul de 750 cc a dovedit că poate fi interesant pentru mulți pasionați care nu-și permiteau motoarele mari.

750 cc

Îmi aduc aminte că, imediat după apariţia noului model Street 750, motocicletă gândită pentru folosinţa zilnică, uşoară, manevrabilă, având răcire pe lichid şi fiind mult mai ieftină decât orice altă motocicletă Harley-Davidson, au apărut voci chiar și în România, care au criticat motocicleta, cu, sau fără argumente.

Eu am apreciat în primul rând decizia fabricii de a produce un model economic, oferind multor pasionaţi posibilitatea de a cumpăra o motocicletă considerată până acum exclusivistă, chiar dacă nu are nivelul de accesorizare al super cruiserelor cu care eram obişnuiti până acum.

Fabrica din India nu s-a limitat la cele două modele lansate inițial, Street 750 și cel de 500 cc și, la începutul anului trecut, a mai lansat un model cu același motor de 750 cc.

O variantă îmbunătățită a motorului de 750 cc, High Output Revolution X™ cu putere și cuplu mai mare, instalat pe un cadru cu geometria modificată, asistat de o furcă de față inversată de 43 mm, amortizor de spate cu compensator și frână față dublu disc de 300 mm și ABS în configurație standard, sunt principalele caracteristici tehnice ale modelului Street Rod™ prezentat în 2017 de Harley-Davidson.

Acum, la începutul actualului sezon, Harley-Davidson demarează o campaniei de sprijinire a celor interesați să achiziționeze unul dintre modelele de început, Street 750 sau Street Rod, pentru care firma oferă un pachet de accesorii sau echipamente la alegerea clientului, în valoare de 750 €.

Și, pentru ca jocul cifrelor să meargă până la capăt, prețul celei mai ieftine variante Street, cea vopsită în negru lucios, este 7500 € (mă rog, 7499, dar 7500 sună mai rotund).

750 cc

Modelul Street Rod este cu 1000 € mai scump, dar îmbunătățirile aduse noii variante sunt numeroase: un air box majorat, chiulase noi cu patru supape, arborele cu came optimizat și un sistem de eșapament majorat, totul pentru îmbunătățirea admisiei și a eficienței.

Raportul de compresie este majorat de la 11.0:1 la 12.0:1, iar turația maximă a crescut de la 8000 rpm la 9000 rpm.

Motorul răcit cu lichid, OHC la 60° V-Twin, produce cu 20% mai multă putere și 10% mai mult cuplu motor față de originalul Street 750. Vârful de putere este livrat la 8750 rpm, iar cuplul la 4000 rpm. Motorul este făcut să impresioneze între 4000 și 5000 rpm, cu performanțe reale la turații de mijloc, pentru a oferi pilotului posibilitatea să-l exploateze în situațiile reale din trafic.

Dacă la atâtea caracteristici tehnice superioare se adaugă și niște accesorii bine alese, motocicleta se transformă într-una care nu mai seamănă cu un motor de începător, ci devine una redutabilă.

Așadar, începători sau nu, recomandarea mea este să vizitați magazinul din București al singurului dealer autorizat Harley-Davidson din România și să studiați motocicletele, accesoriile, echipamentele, poate, poate…

750 cc

Dacă nu ați văzut toate prezentărie de motociclete, testele și cursele moto postate până acum pe blogul POVEȘTI CU MOTOARE și pe pagina de Facebook, sau dacă vreți să urmăriți materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonați la canalul YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*