Pentru posesorii de carnet categoria A2, Kawasaki D-Tracker poate fi motocicleta perfectă pentru traficul imposibil din București.
Într-o perioadă în care toți importatorii de motociclete își concentrează atenția pe vânzările de motociclete mari, care reprezintă valori mari și aduc vânzări de accesorii, United Motors, importatorul Kawasaki din România, a adus unul dintre cele mai interesante modele mici lansate în 2016, D-Tracker.
Am intrat în magazinul Kawasaki ca să văd din nou modelul exclusivist ZX-10R Winter Test Edition, pe care visez să-l testez, motocicletă dezvoltată de Jonny Rea și Tom Sykes, produsă și omologată pentru echipa oficială din WSBK.
Motocicleta îți ia mințile cu cei 210 CP produși cu RAM air la 13.000 rpm și numai accidentul pe care l-am avut, datorită căruia am stat pe bară două luni, a făcut imposibil testul promis de prietenul Mașinuță.
Lângă minunea neagra care tronează la intrarea în magazin, am avut surpriza să văd una dintre cele mai mici motociclete de stradă produse în ultima perioadă de Kawasaki, D-Tracker.
Micul super moto cu motor în 4 timpi SOHC de 144 cc, dezvoltă 12 CP la 8.000 rpm și este echipat perfect pentru lupta de gherilă urbană pe care o ducem zilnic în București: 120 kg la gol, o gardă la sol uriașă, de 270 mm și furcă telescopică inversată pe față, cu o cursă generoasă de 150 mm.
Zi de zi, în oraș, eu sunt un folositor convins de motocicletă mică, având caracteristici tehnice asemănătoare celor descrise mai sus, astfel încât nu mi-a trebuit mult să înțeleg avantajele modelului D-Tracker, dar, ca să folosești o astfel de motocicletă, trebuie să-ți permiți o a doua motocicletă și să nu ai nimic de demostrat.
A doua motocicletă, pentru că D-Tracker nu poate fi folosită la drumuri lungi și trebuie să te obisnuiești cu ideea că motocicleta mică se folosește utilitar în oraș datorită avantajelor ei și nu ai nimic de demostrat cu cei 12 CP, suficienți pe orice stradă aglomerată din București.
Un ultim argument pentru Kawasaki D-Tracker îl poate constitui prețul prietenos al modelului: 3000 Euro, preț care rivalizează cu cel al unor modele de scuter de 50 cc existente pe piață.
.
Dacă vă plac motocicletele Kawasaki, puteți găsi mai jos teste făcute cu diferite modele performante ale aceluiași producător, articole postate până acum.
Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.