Departamentul RVS (Reparto Veicoli Speciali) nou creat de MV Agusta își propune să construiască motociclete custom pentru fiecare client în parte.
Parte integrantă a propriului studio de design, CRC (Castiglioni Research Center), coordonat cu mulți ani în urmă de genialul Massimo Tamburini, Reparto Veicoli Speciali își concentrează atenția asupra construcției de motociclete dedicate, produse la comandă.
Un prim model RSV #1 a fost prezentat presei, dar toate unitățile se produc la indicațiile clientului, care trebuie să comande viitoarea motocicletă numai prin rețeaua oficială, prin intermediul dealerului local.
RSV #1 este inspirat din formele modelului MV Agusta Brutale 800 Dragster RR, pe care l-am testat și prezentat, având același motor puțin modificat la 150 CP.
Numeroase repere sunt produse manual, așa cum ne-a obișnuit MV Agusta la modelele sale deosebite: scărițele, suportul bordului, protecțiile motorului, ghidonul, șaua fiind cusută folosind un model special.
Roțile Kineo sunt cu spițe, ca la Dragster RR, discurile de frână sunt Sunstar Batfly, iar luminile sunt adaptive, elementele LED din componența farului fiind acționate prin intermediul unui sistem inerțial integrat, in funcție de unghiul de înclinare al motocicletei și viteza de deplasare.
Înca nu au apărut informații legate de prețul modelului RSV #1, dar, în ultimul timp, în domeniul motocicletelor custom, nimeni nu mai este surprins de prețuri.
Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre compania MV Agusta, sau despre modelul din care RSV #1 este inspirat, mai jos sunt articole postate până acum.
MV Agusta F4 RC (Reparto Corse) – test şi prezentare – varianta video
Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.