Au trecut aproape doi ani și ceea ce mi se părea imposibil la început, a devenit acum realitate, suntem 40000.
Cu cinci luni în urma eram 30000.
Cu acea ocazie am promis că voi aduce mai multe povești în a doua jumătate a celui de-al doilea an de existență a blogului POVEȘTI CU MOTOARE.
În primul rând am testat motoare noi, deosebite, pe care nu are toată lumea șansa să le testeze și am încercat să vă povestesc cum merg și ce simți ca pilot pe aceste adevărate minunății tehnice.
Can-Am Spider F3-S, Yamaha Tracer 700, dar și fantastica MT-10, legendara VMax modelul aniversar și Kawasaki H2 sunt motoarele a căror poveste a fost postată.
Kawasaki Versys 1000 și ZX-10 din 2016, KTM 690 Duke R, Yamaha XSR700, MV Agusta Turismo Veloce sau Harley-Davidson Road Glide Special mi-au arătat ceea ce știu să facă, dar poveștile nu au putut fi încă postate, pâna nu sunt difuzate la TV, sau publicate în revista pentru care am făcut testele.
Am spus povestea celor care știu să construiască motociclete, Bebe din Câmpia Turzii, primul care a reprezentat România la un Campionat Mondial de customizare și Vova, care a construit două motociclete identice pentru filmul Harley and the Davidsons turnat de Discovery Channel în România, proiect la care Alex Wheeler, constructorul din Africa de Sud, a coordonat realizarea și întreținerea celor peste 80 de motociclete folosite la filmări.
Nu am uitat de campionii români, de Paul Filipescu, care ne-a bucurat în anii trecuți cu rolul jucat în filmul Nea Mărin miliardar, dar și de colegul meu de echipă, Eduard Schultz, care a plecat prea devreme la întâlnirea cu campionii de moto dispăruți.
Nu i-am uitat nici pe cei care fac kilometri pe motociclete, nu le țin doar în garaj și am tinut legătura cu ei de-a lungul aventurii lor, atât cu Biu, care a făcut un adevărat test de bărbăție, împreună cu fiul său de 16 ani, dar și cu Moș Pedală, care la 54 de ani a reușit să parcurgă 1600 kilometri în 24 ore.
Am fost la cursa de motoare oldtimer de la Schwanenstadt, unde am întâlnit mari campioni ai anilor trecuți și am reușit un scurt inteviu pe care i l-am smuls lui Freddie Spencer, singurul pilot din istorie Campion Mondial la 250 cc și 500 cc.
Au urmat cele două expoziții internaționale de motociclete, Intermot la Koln și EICMA la Milano, adevărate probe de rezistență pentru noi, cei care am făcut zeci de kilometri pe jos, cu sculele de filmat în spate, alergând după noutățile lansate acolo, dar și după vedetele prezente în standuri.
Standurile principalilor producători de motociclete și accesorii au fost prezentate pe larg și am reușit să filmez o parte din evenimentele de lansare a noilor modele și legendele lumii moto prezente, Stefan Everts sau Kevin Schwantz, dar și actualele vedete din marile competiții, cărora am avut norocul să le pot smulge răspunsuri la câteva întrebări, Casey Stoner, Andrea Dovizioso, Chaz Davies, Cal Crutchlow și Tati Mercado, unele materiale nefiind încă prelucrate.
Am lăsat la urmă poveștile mele de la cursele de moto ai anilor trecuți, dar știu că v-au plăcut și aici nu trebuie să fac nici o promisiune.
E de la sine înțeles că urmează multe altele, pentru că am ajuns cu depănatul amintirilor doar la jumătatea primului sezon, din cei peste 20 de ani petrecuți pe circuite.
Cinci luni de muncă, cinci luni de zbatere, cinci luni de POVEȘTI CU MOTOARE, care nu ar fi fost posibile fără sprijinul permanent al principalilor importatori de motociclete și accesorii: Harley-Davidson, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, Honda, Ducati, ASP Group, Motor Team, Mobra Shop.
Lor le mulțumesc pentru suport și colaborare, iar vouă, cei 40000 de prieteni, vă mulțumesc pentru că vă plac poveștile mele și vă promit multe alte noi POVEȘTI CU MOTOARE.
Dacă vreți să aflați cum am sărbătorit în trecut celelalte aniversări, puteți găsi mai jos articolele postate până acum.
POVEŞTI CU MOTOARE are 30.000 de prieteni – poveştile anului doi
POVEŞTI CU MOTOARE a împlinit un an şi are peste 20.000 de prieteni – Poveştile primului an
Dacă nu aţi văzut toate prezentările de motociclete, testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.