Cine se aştepta la o motocicletă electrică ? Cu toate astea, standul Harley-Davidson EICMA 2015 a oferit una dintre cele mai surprinzătoare prezenţe.
Mai compact ce de obicei, dar mult mai complex, standul Harley-Davidson EICMA 2015 a întâmpinat pe toată lumea cu noutăţi şi domnişoare gata să zâmbească în faţa oricărei camere foto.
Exponatele au fost împărţite pe tematici: proiectul Rushmore, concursul de customizare al dealerilor, sugestii pentru închirieri de motociclete şi, marea surpriză, motocicleta electrică instalată într-un stand de probă care evidenţia performanţele motorului.
Am reuşit şi am avut o discuţie de vreo 20 minute cu domnul Peter-Michael Keppler, Senior Director al departamentului de planificare a producţiei, om cu 20 ani de experienţă în cadrul companiei.
Mare pasionat de tot ceea ce înseamnă motocicletă, cu participări la competiţii, motociclist de drum lung, dl. Keppler a avut amabilitatea să ne dea un interviu care va fi prezentat în emisiunea La Volan, de pe Digi24.
Discuţia a avut loc în faţa noului Softail Slim, motocicleta care omagiază vechiul WLA 45, motocicleta armatei americane din al doilea război mondial, atât prin formă, cât şi prin culoarea vopselei şi a modelul folosit.
Una dintre întrebările pe care i le-am adresat s-a referit la un eventual proiect de motocicletă cu ataş. Trebuie să recunosc că nu a fost cel mai inspirat subiect, dar, din moment ce a apărut un Trike, de ce nu s-ar fi putut şi un ataş ?
Se pare că am nimerit exact omul potrivit, pentru că dl. Keppler mi-a mărturisit că el este cel care a omorât din faşă iniţiativa, subiectul fiind discutat de management.
În schimb, tot el este unul dintre susţinătorii Proiectului Rushmore, pachetul pregătit de Harley-Davidson, prin care sunt oferite modele de Touring echipate cu toată tehnologia momentului şi multe accesorii disponibile de obicei ca opţionale.
În rest, aceeaşi atmosferă degajată şi grijă la detalii, cu care Harley-Davidson ne-a obişnuit la astfel de manifestări.