Cele trei motociclete diferite prezentate de Radikal Motorcycles au fost unele dintre cele mai interesante proiecte expuse în salonul Custom.
În ultimii ani, la EICMA au fost expuse din ce în ce mai multe motociclete modificate, sau construite de la zero. În acest an chiar marii producători şi-au încurajat dealerii să prezinte proiecte, care, uneori au devenit sursa de inspiraţie pentru viitoare modele de serie.
Aşa s-a întâmplat cu iniţiativa Yamaha, care a produs noul model XSR 900, membru al noii familii Faster Sons, inspirat dintr-un proiect realizat de Roland Sands.
Proiectele de customizare fiind din ce în ce mai numeroase şi populare, a apărut un salon specializat, dedicat proiectelor speciale, sector al ECIMA care a devenit unul dintre cele mai vizitate.
Acolo am descoperit standul unui artist italian, Andrea, proprietar al firmei Radikal Motorcycles, care este prezent cu lucrările sale de câteva ediţii ale expoziţiei şi care s-a întrecut pe sine în acest an.
Trei motociclete diferite, trei lucrări în stiluri diferite, dintre care una m-a atras în mod deosebit, un Boardtracker.
Mi-a plăcut poate tocmai pentru că în acest an am fost martorii apariţiei în România a două lucrări deosebite, ambele fiind gândite în acelaşi stil, nişte proiecte – omagiu adus curentului Boardtracker al anilor ’20.
Prima a fost motocicleta prezentată de Bebe (Anarchy Custom) din Câmpia Turzii la Custom Wheels 2015, manifestarea desfăşurată în Bucureşti la începutul sezonului.
Cea de-a doua a fost motocicleta proaspăt terminată de Marcel Chiva, lucrare pe care am avut ocazia să o filmăm a doua zi după finalizare.
Dar, oricât de frumoase şi reuşite ar fi cele două motociclete construite în România (şi chiar sunt !), ceea ce a realizat Andrea depăşeste imaginaţia multora. Pe a mea cu siguranţă !
Detaliile realizate prin gravură, finisaje din lemn, pictură şi multe alte tehnici prezente pe această lucrare, fac din motocicleta produsă de Radikal Motorcycles o adevarată operă de artă.
Am stat de vorbă cu “tatăl” motocicletei Radikal Motorcycles echipată cu motor de Harley-Davidson, am pregătit un material filmat care, după editare va fi transmis în emisiunea La Volan de pe Digi24 şi, pe urmă, evident şi aici.
Până atunci, bucuraţi-vă de pozele detaliilor acestei minunăţii.
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.