Fără să am pretenţia că este un test paralel, am luat 2 modele diferite de la Harley-Davidson, pentru că mi s-au părut interesante.
Am profitat de faptul că venise camionul Harley-Davidson cu 23 de modele diferite şi am luat 2 dintre ele, motociclete care mi-ar place să faca parte din colecţia mea, în cazul în care mi-aş permite vreo 10-12 motociclete în curte.
Mă simt dator să spun celor care citesc materialele de pe blog cu ajutorul telefoanelor, că acest text nu este decât prezentarea materialului. Adevăratul cuprins este filmul de mai jos, asta este prezentarea prezentării.
Dyna Switchback este interesantă, arată bine şi are instalat în echipamentul standard cam tot ce îţi trebuie pe o motocicletă folosită la drumuri lungi.
Poziţie comodă de pilotaj, parbriz mare, accesorii suficiente, mai puţine vibraţii ca la celelalte modele Dyna, toate astea descriu Switchback.
Sportster Forty-Eight poate fi cumpărată numai de un nostalgic care îşi doreste o motocicletă clasică, echipată aşa cum erau cele din anii ’40-’50.
Poziţia în şa nu este atât de relaxată ca la Switchback, scăriţele fiind mai în faţă sunt mai greu de folosit dacă pilotul are sub 1,8 m, sau picioarele mai scurte, vibraţiile sunt cele de Sportster, într-un cuvânt, nu este cea mai bună alegere pentru excursii lungi.
Dar arată atât de bine, încât uiţi de toate aceste amănunte…
Aşa cum spuneam, nu este un test paralel, este o plimbare cu 2 motociclete diferite, din care fiecare poate trage învăţăminte.
Materialul filmat a fost prezentat la Digi24, in rubrica moto a emisiunii “La Volan” din 25 octombrie 2014