Street 750 nu este o motocicletă care să te lase mut de uimire, dar este un început şi reprezintă o schimbare faţă de modelele tradiţionale Harley-Davidson.
Am avut prilejul să lucrez în firma care a reuşit, după 3 ani de eforturi şi negocieri, să obţină contractul de Dealer al firmei Harley-Davidson.
Parteneriatul a început exact înainte de începerea crizei economice care a schimbat lumea, aşa cum o ştiam noi până atunci.
Motocicletele pe care H-D le construia erau din ce în ce mai exotice, strălucitoare şi cât se poate de accesorizate şi tehnologizate. Toate aceste modele erau destinate unei clientele pretenţioase, care reprezintă un procent destul de mic din totalul folositorilor de motociclete.
De nişte ani, gamele tradiţionale erau Sportster, Dyna, Softail şi Touring.
O primă mare schimbare a fost apariţia motocicletelor din gama V-Rod. Fanii convinşi ai mărcii au fost de părere că aceste noi produse nu mai sunt Harley-Davidson, chiar dacă, din punct de vedere tehnologic, V-Rod sunt nişte bijuterii şi asta n-o spun din politeţe, ci chiar cred asta.
A fost nevoie de câţiva ani pentru ca vechii susţinători ai mărcii să se convingă ca V-Rod este un mare pas în faţă şi să accepte produsul în familia H-D.
Probabil că asta se va întâmpla şi cu Street 750, noul model apărut în gama Street, primul aruncat pe piaţă, urmat fiind de cel de 500cc.
Apărute din nevoia de a lărgi segmentul de potenţiali clienţi Harley-Davidson, noile motociclete au fost construite în 2 fabrici aflate în Mexic şi în India, cea din Asia fiind special construită pentru aceste modele ieftine.
Senzaţia pe care o ai pilotând această motocicletă, este complet diferită de cea pe care ţi-o oferă oricare dintre modelele tradiţionale, poate şi pentru că motocicleta este mai uşoară, cu garda la sol mare, iar senzaţia de control total pe care îl ai se datorează şi poziţiei rezervorului, care se află la nivelul genunchilor pilotului, mult mai jos decât la aproape toate motocicletele.
Imediat după apariţia noului model Street 750, motocicletă gândită pentru folosinţa zilnică, uşoară, manevrabilă, având răcire pe lichid şi fiind mult mai ieftină decât orice altă motocicletă Harley-Davidson, au apărut voci care au criticat motocicleta, cu, sau fără argumente.
Poate că acesta este avantajul pe care ţi-l oferă experienţa, capacitatea de a găsi ceva frumos, util şi bun la orice motocicletă, trecând peste idei preconcepute, iar la Street 750 sunt multe caracteristici şi detalii de apreciat.
Harley-Davidson Street 750 este cel mai ieftin model din gama producătorului, preţul acestui model începând de la 6990 EURO, în funcţie de culoare şi poate fi cumpărat de la singurul dealer autorizat din România al mărcii, Harley-Davidson Bucureşti.
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.
Tibi, te admir si pentru ca esti produsul reusit al unei patimi… multumesc pentru prezentare!
Rade, vad ca ai devenit fan, mai ai putin si te fac motociclist.
Sa-mi traiesti si sa ne vedem sanatosi !
Este o plăcere sa o pilotezi, ii place traficul si curbele 🙂