E destul de greu ca o singura motocicleta sa fie in stare sa te satisfaca si in oras si pe teren accidentat, dar Husqvarna Terra poate.
La inceput am plecat in aceasta mica proba putin neincrezator, pentru ca aveam experienta numai pe modelele mai vechi de Husqvarna, pe cele facute cu 8-9 ani in urma, care erau brutale si mai greu de folosit pe strada.
In momentul in care am pornit cu Terra, am dat de cu totul alta motocicleta fata de cele pe care le stiam. M-am obisnuit imediat cu ea, fiind foarte elastica si usoara, ideala pentru cele 65 kg ale mele.
Am iesit din centrul orasului, la marginea Bucurestiului, pe un teren accidentat, unde ies baietii cu motoare de teren, foarte aproape de iesirea pe Autostrada Soarelui.
In acest fel am putut sa traversez centrul aglomerat si nebunia de trafic cu care ne-am obisnuit, dar care nu este foarte comod de strabatut cu un motor nervos, mai greu de controlat.
De fapt, de asta ma temeam in momentul in care am stabilit ca probam Husqvarna Terra.
Surpriza placuta a venit de la primii metri facuti, pentru ca Terra nu este nici nervoasa, nici imprevizibila, cu atat mai putin greu de controlat.
Cateva caracteristici o fac accesibila oricui si cat se poate de usor de pilotat.
Motocicleta nu este foarte usoara, are 183 kg, dar pare usoara, cu garda la sol mare, un motor elastic si o pozitie comoda, este buna atat in trafic, cat si la joaca in teren.
Nu e o mare surpriza faptul ca motorul e elastic, avand in vedere ca este motorul BMW 650GS, pus pe o motocicleta produsa intr-o fabrica din Italia.
Chiar daca nu ne putem astepta la calitatea produselor executate in Germania, motocicleta are un nivel foarte bun al detaliilor, saua fiind unul din punctele forte, foarte comoda la mersul pe teren accidentat.
Husqvarna Terra TR650 poate oferi satisfactii incepatorilor, domnisoarelor si unei categorii destul de numeroase de motociclisti la care nu se gandesc toti producatorii: cei cu picioare mai scurte.
Material prezentat la Digi24, in rubrica moto a emisiunii “La volan” din 8 iunie 2013.